Annyeonghaseyo! Welcome to my little tangle tale. After u view my blog, dont forget to follow me ya! Credit ur link too. Leave ur comment before leave !

29 March 2012

Dream Come True. XD



Hye readers ! How are you?? Hari ne Queen Ter-Sangat la happy. Becoz my dream come true ! I've met my idol, Tun Dr Mahathir Mohamad. ! hehehe. Happy giler kot. I've waiting for this moment for almost 10 years ok. Huhu. Shook his hands, got his signature n take a picture with him. OMG ! Am i daydreaming? Someone, please slap my face.. Haha! *JOKING*. Nanti lepas exam, Insyaallah Queen akan upload some of his pictures with his wife in this blog and on my fb as well. Oh ye, pada hari Selasa yg lalu lak ( 27.March.2012 ), PM kite lak yang datang. Dato Seri Najib Tun Razak. Hehehe. Dapat gak jumpe PM secara dekat. Pastu, beramah mesra lak dengan beliau serta isterinye yakni Penaung Permata, Datin Seri Rosmah. Yang paling best tu. Queen masuk paper ok. Utusan Online tu .. ( Nak Bangga Diri jap ) hehehe. Tak caye le tu.. Nak tgk?? Ni dia...

(Korang tau kan Queen yang mane satu. Queen yang kat sebelah kanan org yg bertudung maroon tu.)


Now korang dah percaye ek. Haha! Queen ne memang 'capab' kan. ( Capab = Cari publisiti ).
BTW, Exam Sudahhh Mariii !!! Oh tidak!! I'm not ready yet !! Toefl+MathMod+Chemistry+History+Physics+PAI+Biology+Addmath+BM= -.-
Huhu. Just have to study more ! Hmmm. Ok laa. Bye... XD




No comments:

Copyright By Riry Aiyumi