Annyeonghaseyo! Welcome to my little tangle tale. After u view my blog, dont forget to follow me ya! Credit ur link too. Leave ur comment before leave !

14 May 2012

Shhhh~~~



Yo readers! How are you?!? Queen tengah stress ne taw tak! HuHu! Its exam week ! 3 weeks pulak tuh!
Seddey! Last week Paper BM,Bi and Sejarah. Paper Sejarah dah tambah satu lagi paper!! Arghh! But. Queen suke paper 3 ne. Kenape? Sebab bole bawa masuk buku.. Its open book test! Best tak?? LoL
But tangan lenguh kot. For me, last week is writing week. HaHa! N this week is stress week pulak. Coz this week ade paper math,addmath,pai,physics and chemist. Amacam??! Boleh pening taw! Next week baru la paper biology. Hehehe. Yang ni best sikit coz leh study jumaat,sabtu and ahad. Study bio je beb! Leh score ne. Insya-Allah... Lepas exam pulak ade perkhemahan BSMM. Ish.. Nie yang tak suke nie. Malas nak join. Tapi ade markah. Takot lak.. Sayang kot kalau tak ikot. Hmm.. Nak balik~~~ Nak jumpa Mama n Daddy!
Cakap pasal mama nie, Happy Mothers Day! To all mothers out there. Especially my beloved mama! Pn Ruziah.

My Mama!!




Ok.. Thats it! Nak continue study! Takot! Bye.




No comments:

Copyright By Riry Aiyumi