Annyeonghaseyo! Welcome to my little tangle tale. After u view my blog, dont forget to follow me ya! Credit ur link too. Leave ur comment before leave !

16 June 2013

Benci ! Benci ! Benci !



Aku benci kau ! Kau buat aku sakit hati !

Setelah ape yang aku buat untuk kau !

Macam ni kau balas kat aku ?!?

Sampai hati kau ! Tak sangka aku.....

Punye lah aku setia. Kau pulak buat macam tu....

Sungguh kau lelaki.. Memang tak guna. Betul kata Yuna...

Oh lelaki~ Tak gunaaaaaaaaa ~~ Ku berikan . Semuaaaaaaaaa ~~

Tak ku sangka, kau permainkan aku sedemikian rupa.

Sungguh kurang ajar perangai mu itu.

Ohh hati ku yang rapuhh. Bertahan laa. Bersabar la di atas dugaan ini.


Hey dikau lelaki yang agak tak guna. Kalau berubah dengan mudahnya. Aku pun begitu juga.

Aku sudah pun ada pengganti. Huahuahuahua.

Lebih baik dari dirimu itu.

Malah ,100% lebih baik dan bagus.

Full package la katekan. Sungguh aku bertuah. :)





p/s : maafkan beta wahai rakyat sekalian kerana beta sudah agak merapu di atas. entah mengapa beta rase ingin menulis post seperti di atas. huhuhuhu. ape pon, hidup kene diteruskan. Ciao. Assalamualaikum.






No comments:

Copyright By Riry Aiyumi